26 Ağustos 2014 Salı

Eva Bebek Denemelerim

Merhabalar;
İnternette gördüğüm ve gecenin bir saatinde yapmaya karar verdiğim eva bebeklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Kullandığım malzemeler;
çeşitli renklerde eva,
sıcak silikon,
saç düzleştiricisi (ütü de kullanılabilir),
strafor top,
tül.

Evimde biblo amacıyla kullanmak için nişanlım ve ikimizin bebeklerini yaptım. Kalıp olarak bazı parçaları kendim çıkarmam gerekti. Bazılarını da bu resimden faydalanarak yaptım.
eva bebek kalıp


Beni en çok uğraştıran damadın pantolonunu yapmak oldu. :) ama onu da bu video sayesinde hallettim.

Kızımızın saçlarını çöp şişe sararak düzleştiricide ısıttım ve lüle lüle oldular :)

Ve işte gelin&damat :)






Yararlandığım videolar;

Belki düğün pasta maketime dekor da olabilir bu şirin bebişler. :) Ne dersiniz?


Mutlu güne 68 günnn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder